SinfoOne sluit aan bij Redfaire International SinfoOne sluit aan bij Redfaire International

Italiaanse JD Edwards partner Sinfo One sluit aan bij Redfaire International

Verheugd kondigt Redfaire International aan dat Sinfo One, dé Oracle JD Edwards partner in Italië, zich heeft aangesloten bij Redfaire International.

Marcel Merz, directeur bij Redfaire International, reageert: “Sinfo One is een gevestigde Oracle  JD Edwards partner met ruim 30 jaar ervaring. Ze hebben veel kennis van de Food & Beverage markt en hebben geïnvesteerd in het ontwikkelen van een PLM-oplossing voor hun klanten. “

Ed Pieters, directeur bij Redfaire International, voegt toe: “We zien nog steeds een sterke groei in de JD Edwards markt. Met Sinfo One aan boord, hebben we nu toegang tot 65 extra senior JDE consultants om onze projecten te bemannen. Ook ervaren we een goede culturele fit tussen onze teams, opgedaan tijdens onze samenwerking in het verleden. Sinfo One’s meerwaarde voor hun klanten zien we terug in sterke en langdurige klantrelaties. Een aantal zijn zelfs al meer dan 25 jaar klant. “

Paola Pomi, Managing Director bij Sinfo One, vervolgt: “Onze klanten hebben in toenemende mate internationale steun nodig. Door toe te treden tot Redfaire International kunnen we hen de kennis en het bereik van een wereldwijde ERP-partner netwerk bieden. Daarnaast is het voor onze klanten van grote waarde toegang te verkrijgen tot het R&D-budget van Redfaire International.”

Over Redfaire International

Redfaire International brengt Europa’s toonaangevende Oracle JD Edwards partners bij elkaar. Met een team van meer dan 750 gespecialiseerde JD Edwards consultants, actief in 23 landen wereldwijd, helpt Redfaire International klanten hun wereldwijde JD Edwards ERP-projecten te beheren.

Over Sinfo One

Sinfo One is inmiddels als 30 jaar een toonaangevende System Integrator in Italië. Hun technologische expertise staat garant voor innovatieve en excellente optimalisatie van de bedrijfsprocessen. Sinfo One kreeg de Oracle EMEA Award voor haar uitstekende klantenservice en diepe kennis van de industrie.