E-commerce

Verkopen en uitleveren via een compleet E-commerce platform, volledig geïntegreerd met Oracle JD Edwards

Omnichannel

Omnichannel, ofwel de geëvolueerde variant van multichannel, is een nieuwe manier van kijken. De focus wordt verlegd van de verkoop via verschillende kanalen naar een afgestemde ervaring voor de klant. Dit type consument bezoekt websites, bekijkt het productaanbod via mobiele applicaties en bezoekt de traditionele fysieke winkel om vervolgens het product aan een nader onderzoek te onderwerpen. Deze consument is prijsbewust en zoekt nog het liefst in de showroom zelf via zijn of haar smartphone naar alternatieven. Producten worden via diverse kanalen besteld maar ook via diverse kanalen uitgeleverd.

B2B, B2B2C

Uw klant, die zelf ook weer klanten heeft, verwacht flexibele ICT-oplossingen om met u zaken te kunnen doen. Het ingeven van orders via een B2B webshop moet eenvoudig zijn. Product informatie dient met een simpele druk op de knop beschikbaar te zijn bij uw klant.

Vaak gaat het ook nog om informatie die niet in uw ERP-systeem beschikbaar is, maar via andere kanalen aangeleverd wordt. Om het nog mooier te maken wil uw klant het liefst een webshop voor zijn of haar eindklanten, totaal gevoed en geïntegreerd met informatie vanuit uw ERP-systeem.

E-commerce oplossingen

Afhankelijk van de vraagstellingen in uw branche biedt Cadran diverse Best Practice oplossingen. Cadran werkt hiervoor met oplossingen zoals Ceyenne Concentrator van Diract IT, volledige ‘off the shelf’’ webshops geïntegreerd met Oracle JD Edwards tot nice producten om uw gehele Omnichannel af te dekken.

 

Deel deze informatie

Twitter Linkedin