NextService SuiteApp

NextService voor NetSuite

Beheer al uw zaken in de cloud en word efficiënter, responsiever en concurrerender.

Eén systeem voor mobile field service management

NextService is cloudsoftware voor field service management waarmee u elk aspect van uw serviceactiviteiten kunt beheren. Van taakplanning en klantinformatie tot voorraadbeheer en facturering. Met één flexibele mobiele applicatie binnen NetSuite is dat allemaal mogelijk en krijgt u uitstekende resultaten. De belangrijkste voordelen van NextService zijn:

  • Eén systeem voor werkorders, planning, voorraad en facturering.
  • Mobiel toegang van buitenaf
  • 360-gradeninzicht in alle taken en klantspecifieke assets
  • Werkorders volgen
  • Realtime inzicht in planning en verzending
  • Automatisering van planning en preventieve onderhoudsprocessen
  • Geïntegreerde barcodescanner voor het verwerken en updaten van voorraad
  • Voorraad volgen
  • NetSuite-instellingen voor facturering toepassen
  • Er is geen integratie vereist en daardoor minder implementatierisico’s en lagere ondersteuningskosten
Download brochure Informatie aanvragen

Flexibele mobiele app

NextService biedt een mobiele app met een functie voor planning en verzending, het volgen van klantassets, beheer van garanties en servicecontracten en nog veel meer. De app biedt ook ondersteuning voor factureringsinstellingen in NetSuite en uitgebreidere opties voor voorraadbeheer en facturering.

Native Built for NetSuite SuiteApp

NextService is een Native Built for NetSuite SuiteApp ontwikkeld door Next Technik. Deze is ontworpen als aanvulling op NetSuite om aan alle vereisten voor field service te kunnen voldoen. Het is de enige SuiteApp met ‘Native Integration’ wat wil zeggen dat alle NetSuite transactietypen worden ondersteund, waarbij er GEEN verdere integraties nodig zijn. Er zijn drie NextService-versies: NextSchedule, NextService en NextService FSM.

NextService Referral Partner

Cadran is de eerste Europese NextService Referral partner. Een stukje erkenning dat onze consultants diepgaande kennis hebben opgebouwd van alle processen die met FielService te maken hebben zoals klantbetrokkenheid, werkorderbeheer, planning & verzending, veldmobiliteit en analyse en rapportages. Daarnaast heeft Cadran nu we volledige toegang tot de NextService tech consultants. Hiermee kunnen we tijdens een implementatie veel sneller schakelen.

Next Service Referral partner logo

Over Next Technik

Next Technik is een toonaangevende Oracle NetSuite SDN-partner die veel heeft geïnvesteerd in het ontwerpen van belangrijke NetSuite-praktijken voor field service-organisaties. Next Technik heeft NextService ontwikkeld voor het vergroten van de klantbetrokkenheid via field mobility en klantgerichtheid.

Meer over NextService voor NetSuite

NextSchedule – Planning & distributie

De NextSchedule licentie is bedoeld voor organisaties die een klein field service-team hebben of alleen diensten verlenen vanuit een magazijn, zoals preventief onderhoud op installaties.

Belangrijkste voordelen

  • Werkorder- / casemanagement
  • Planning teams / ploegen
  • Inventarisatie assets en locaties
  • Overzichtsrapportages diensten en assets
  • Facturering aan derden
  • Schema’s gepland onderhoud

Inclusief:

  • Servicerollen, opgeslagen zoekopdrachten en rapportages
  • Ondersteuning meerdere vestigingen
  • Eén land

Video: NextService 10-Minute Demo

Interesse in deze Suite app?

Download brochure

Neem contact op

Cadran - Marcel van Es

Advies op maat over onze oplossingen?

Marcel van Es, Sales Manager Oracle NetSuite bij Cadran, praat u graag bij over de mogelijkheden voor uw organisatie.