Advanced Forms voor JD Edwards

Automatiseer Outputmanagement in JD Edwards met Advanced-Forms

Met Advanced-Forms van onze partner Quadira automatiseer je eenvoudig alle aspecten van outputmanagement in Oracle JD Edwards ERP. Van elektronisch factureren tot de digitale opmaak en distributie van je bedrijfsdocumenten. Van het automatisch printen van barcodelabels op labelprinters tot de digitale archivering van uitgaande documenten.

Opgemaakte en verzonden documenten kunnen automatisch worden teruggeschreven als bijlage en opgeslagen in een flexibele mappenstructuur. Dit alles zonder aanpassingen aan de standaard JD Edwards output. Dankzij de ingebouwde JDE-connector leest Advanced-Forms direct data uit JD Edwards wanneer dat nodig is voor het outputdocument. Zo blijft je JD Edwards-omgeving vrij van maatwerk.

Quadira-partner

Alle functionaliteiten op een rij

  • Flexibiliteit in uitgaande documentenstroom
  • Reductie van fouten
  • Corperate Identity creëren
  • Service verbetering naar klanten
  • Besparing in ontwikkelkosten
  • Eenvoudig beheer
  • Gebruikersvriendelijke Userinterface
  • Real-time resultaat bij ontwikkeling
  • Unieke JDE-Connector om data bij te lezen
  • Workflow mogelijkheden via mobiele apparaten
  • Terugschrijven output als JDE attachment
  • Archiveren van output in flexibel op te stellen folder structuur
  • Moderne output documenten zonder maatwerk op standaard JD Edwards
  • Kennis van de ‘output’ markt, Quadira doet niets anders!
  • Drag and Drop systeem van ontwikkeling
  • Visueel inzicht in flow van document, eenvoudig te testen
  • XML of PDF output wordt vertaald naar jouw layout

Specialistische Best of Breed software voor het automatiseren van je outputmanagement

Functionaliteiten

Je hoeft niet meer in ontwikkeltijd binnen JD Edwards te investeren en je hoeft geen aanpassingen aan jouw standaard JD Edwards rapporten aan te brengen voor de opmaak en verwerking van je bedrijfsdocumenten. Met Advanced-Forms regel je de opmaak, distributie en archivering van je documenten zelf en precies naar wens van jouw eigen organisatie en die van je leveranciers en afnemers. Advanced-Forms ondersteunt allerlei output formaten waaronder PDF, XML, Word, Excel, ect. Met de Designer van Advanced-Forms kan je jouw documenten in UNICODE opzetten, ter ondersteuning van alle soorten talen en ook jouw e-mail berichten kan je volledig flexibel en gepersonaliseerd opzetten. Advanced-Forms ondersteunt bovendien alle soorten printers, van laser en matrix printers tot thermische (Barcode) label printers.

Design

De uitgebreide Designer van Advanced-Forms is gebaseerd op stroken, oftewel pagina onderdelen van het document. Er zijn tientallen types van deze stroken beschikbaar, van titel tot samenvatting en kolommen. Bovendien kan je door middel van sub-documenten het aantal niveaus nog verveelvoudigen. Advanced-Forms beschikt over een volledig grafische opzet van de document distributie. De totale distributie structuur wordt duidelijk en overzichtelijk weergegeven en is daardoor eenvoudig configureerbaar.

Distributie

De Advanced-Forms distributie verzorgt het document transport van je (ERP) applicatie naar de eindbestemming, zoals email, print, of zelfs een elektronisch archief. Doordat de Advanced-Forms distributie volledig grafisch wordt weergegeven kunnen gebruikers eenvoudig en overzichtelijk hun eigen document distributie proces opzetten. Advanced-Forms biedt in de distributie fase een volledige mail preview en validatie functionaliteit. Deze functionaliteit maakt het mogelijk om een e-mail bericht met bijvoorbeeld een elektronische factuur eerst nog in volledig opgemaakte vorm in te zien en te valideren, voordat deze definitief wordt verstuurd. Het is zelfs nog mogelijk om het e-mail bericht met persoonlijke HTML tekst en jouw bedrijfs logo’s en links aan te vullen. Deze preview en validatie functionaliteit is niet alleen via een web browser beschikbaar in een web portaal, maar ook als mobiele APP voor integratie met smartphones en tablets. Je kan het opgemaakte digitale document via deze functionaliteit een goedkeuringsproces laten doorlopen door middel van een digitale workflow door de organisatie, voordat deze definitief wordt goedgekeurd en verzonden.

Oracle JD Edwards Connector

De interface voor Oracle JDE (JDE Connector) zet de door JDE gegenereerde TaggedPDF documenten om naar een XML formaat. Met de JDEConnector GUI configureer je dit op een grafische manier. Je kan met deze GUI het volgende bewerkstellen:

  • Automatisch verdelen van een batch document in afzonderlijke documenten.
  • Extra informatie kan worden toegevoegd vanaf één of meerdere databases. Hierdoor is er geen maatwerk meer nodig in JDE.
  • Documenten worden automatisch gekoppeld aan het interne document management systeem van JDE (de attachments) waardoor je eenvoudig en snel de juiste documenten kunt opvragen.

Meer weten? Download dan snel de productsheet

Leer meer over Advanced Forms in de onderstaande video

Ed Pieters Managing Partner

Ed Pieters

Managing Partner

Kenniscentrum