JD Edwards add-on

Advanced Forms

Specialistische best of breed software voor het automatiseren van alle aspecten rondom outputmanagement bovenop uw ERP oplossing.

Over Advanced Forms

Voor het maken, aanpassen en verrijken van documenten bent u voor uw JD Edwards omgeving niet langer afhankelijk van één of meerdere JD Edwards ontwikkelaars, ongeacht met welke versie van JD Edwards u werkt. Met Advanced-Forms, van onze partner Quadira, kunt u alle aspecten rondom outputmanagement automatiseren. Van elektronisch factureren tot digitale opmaak en distributie van uw bedrijfsdocumenten. Van geautomatiseerd printen van barcodelabels op labelprinters tot digitale archivering van uw uitgaande en opgemaakte documenten. Uw opgemaakte verstuurde document kan automatisch teruggeschreven worden als attachment en kan in een flexibele folder structuur gearchiveerd worden. Dit alles ZONDER aanpassingen van de standaard JD Edwards output, Advanced forms heeft namelijk een zogenaamde JDE-connector waarmee zij data bijlezen direct vanuit JD Edwards indien dit nodig is voor het output document. Hiermee houdt u uw JD Edwards omgeving vrij van maatwerk.

  • Flexibiliteit in uitgaande documentenstroom
  • Reductie van fouten
  • Corperate Identity creëren
  • Service verbetering naar klanten
  • Besparing in ontwikkelkosten
  • Eenvoudig beheer
  • Gebruikersvriendelijke Userinterface
  • Real-time resultaat bij ontwikkeling
  • Unieke JDE-Connector om data bij te lezen
  • Workflow mogelijkheden via mobiele apparaten
  • Terugschrijven output als JDE attachment
  • Archiveren van output in flexibel op te stellen folder structuur
  • Moderne output documenten zonder maatwerk op standaard JD Edwards
  • Kennis van de ‘output’ markt, Quadira doet niets anders!
  • Drag and Drop systeem van ontwikkeling
  • Visueel inzicht in flow van document, eenvoudig te testen
  • XML of PDF output wordt vertaald naar uw layout

 

Meer over Advanced Forms

Functionaliteiten

U hoeft niet meer in ontwikkeltijd binnen JD Edwards te investeren en u hoeft geen aanpassingen aan uw standaard JD Edwards rapporten aan te brengen voor de opmaak en verwerking van uw bedrijfsdocumenten. Met Advanced-Forms regelt u de opmaak, distributie en archivering van uw documenten zelf en precies naar wens van uw eigen organisatie en die van uw leveranciers en afnemers.
Advanced-Forms ondersteunt allerlei output formaten waaronder PDF, XML, Word, Excel, ect. Met de Designer van Advanced-Forms kunt u uw documenten in UNICODE opzetten, ter ondersteuning van alle soorten talen en ook uw e-mail berichten kunt u volledig flexibel en gepersonaliseerd opzetten. Advanced-Forms ondersteunt bovendien alle soorten printers, van laser en matrix printers tot thermische (Barcode) label printers.

Bekijk de Advanced Forms video

Interesse in deze oplossing?

Brochure Advanced Forms

Neem contact op

Cadran logo

Advies op maat over onze oplossingen?

Onze collega, bij Cadran, praat u graag bij over de mogelijkheden voor uw organisatie.