Als u up-to-date wilt blijven met alle nieuwe technologieën, zoals het IoT, Big Data en analyses, AR & VR en procesautomatisering via robotica, is nu het moment om te upgraden naar de nieuwste versie van JD Edwards.
Dankzij de nieuwe functionaliteiten van JD Edwards 9.2 is een upgrade zowel op de lange als korte termijn de investering waard. Met de intuïtieve gebruikersinterface UXOne kunt u uw werkomgeving volledig aanpassen aan uw eigen wensen, terwijl u tegelijkertijd alle belangrijke functionaliteiten van JD Edwards kunt blijven gebruiken.
Industry 4.0 brengt momenteel revolutionaire veranderingen teweeg in meerdere branches. Via het integratieframework van JD Edwards kan uw bedrijf gebruik maken van de miljarden verbonden objecten die deel uitmaken van het Internet of Things, nieuwe technologie zoals robotica en slimme technologie zoals machine learning en spraakherkenning. Daarnaast maakt het framework optimaal gebruik van de ontwikkeling en levering van nieuwe cloudapplicaties en het toenemende gebruik van mobiele apparaten voor de communicatie met zowel partners in de supply chain als klanten. Zo kunt u met deze open ERP ook integreren met collaboration tools als Slack en Microsoft Teams.
Meer weten over upgraden naar JD Edwards 9.2? Neem contact op
Continuous Delivery Model
Vanaf versie 9.2 zijn er meer mogelijkheden om te upgraden. Met het Continuous Delivery model worden de nieuwste functionaliteiten snel beschikbaar gemaakt aan de hand van korte planningscycli. Deze updates zijn ontwikkeld om aanpassingen en nieuwe features sneller uit te kunnen leveren.
Dankzij dit model wordt het uitvoeren van upgrades veel eenvoudiger. Dit kost veel minder tijd en inspanning, wat leidt tot lagere kosten terwijl de voordelen van het gebruik van nieuwe mogelijkheden een meerwaarde voor uw organisatie zijn.
UXOne – Intuïtieve gebruikerservaring
Een groot voordeel van JD Edwards 9.2 is de mogelijkheid om de gebruikerservaring te personaliseren. In veel gevallen kunnen ook functionaliteiten en taken worden geautomatiseerd. Met UXOne kunt u uw werkomgeving volledig aanpassen aan uw eigen wensen, terwijl u tegelijkertijd de geavanceerde functionaliteiten van JD Edwards kunt blijven gebruiken. Integreer websites, maak formulieren, voeg externe applicaties toe aan het platform en deel deze met andere teamleden. Dit alles zonder hulp van de IT-afdeling. Organiseer uw werkomgeving om beter inzicht te krijgen in uw taken.
UXOne is een gratis functie van JD Edwards voor een nog betere gebruikerservaring.
Het Internet of Things en JD Edwards Orchestrator
JD Edwards Orchestrator is een van de belangrijkste verbeteringen in JD Edwards 9.2. Het is meer dan alleen een nieuwe functie: het verandert de manier waarop u uw gehele JD Edwards-systeem gebruikt.
Het Internet of Things wordt steeds gangbaarder. Met JD Edwards 9.2 haalt u alles uit deze nieuwe bron. Nu kunnen verbonden apparaten gegevens verzamelen via sensoren en scanners en grote hoeveelheden gegevens importeren. Applicaties binnen JD Edwards 9.2 kunnen die informatie bewaren, interpreteren, rapporteren en gebruiken. Dit leidt tot een betere bedrijfsvoering, meer nauwkeurige financiële prognoses en naleving van regelgeving. Aan de hand van de ingevoerde gegevens en applicaties binnen JD Edwards 9.2 kunnen bedrijven sneller reageren op interne en externe gebeurtenissen. Ook krijgen ze betere inzichten waarmee snel verbeteringen kunnen worden doorgevoerd.
64-bits verwerking
Als u uw eigen infrastructuur wilt blijven gebruiken, zorg er dan voor dat uw JD Edwards-omgeving voorbereid is op nieuwe technologische eisen. Zowel de Enterprise Server als de fat client van JD Edwards 9.2 bevatten nu 64-bits verwerking. Door deze overstap naar 64-bits kunt u nieuwe technologie implementeren en uw omgevingen toekomstbestendig maken. Veel leveranciers leveren binnenkort alleen 64-bits externe componenten. Dit geldt bijvoorbeeld voor database drivers en Java, vereist voor JD Edwards EnterpriseOne. Dit heeft geen gevolgen voor uw bedrijfsprocessen of bedrijfsgegevens. De overgang naar 64-bits verwerking is een technische ontwikkeling die wordt beheerd met de Oracle JD Edwards Technology Foundation.
JD Edwards in de Oracle Cloud
Wanneer u uw ERP-applicatie verplaatst naar de Oracle Cloud-infrastructuur, worden uw IT-systemen beter beveiligd, schaalbaar en toekomstbestendig. Cadran is een partner van Redfaire International en leverancier van de Cloud 9-architectuur. Cloud 9 is specifiek door Redfaire ontwikkeld om JD Edwards-omgevingen in de Oracle Cloud te laten draaien en werkt voor alle workloads van Oracle en andere omgevingen.
Wij regelen alle aspecten, van het inrichten van de technische infrastructuur voor de cloud, tot het doorlopend beheerde onderhoud en de ondersteuning van al uw servers en de JD Edwards-omgeving. U krijgt een complete en geïntegreerde service met lage risico’s, welke wordt beheerd door één leverancier.
100% gegarandeerde beschikbaarheid van applicaties
De beste JD Edwards Cloud-leverancier
Gratis migratie – Wij migreren uw systemen gratis naar Oracle Cloud bij een abonnement op Cloud 9
Voor de upgrade naar 9.2 heeft Cadran een standaard projectaanpak ontwikkeld. Deze methodiek is gebaseerd op 4 pijlers: Plan, Build, Business en Run. Hoofddoel van iedere upgrade is om de oude omgeving zo efficiënt mogelijk over te zetten naar de nieuwe release.
In de Plan fase beschrijven we het project. We analyseren het maatwerk ten behoeve van de geschatte retrofit activiteiten. We stellen testscenario’s en -scripts op en we bepalen welke functionaliteiten en data overbodig zijn voor de migratie naar de nieuwste release.
In de Build fase bereiden we de daadwerkelijke migratie voor. We retrofitten het maatwerk en maken de output documenten opnieuw op. Ter afsluiting testen we alle processen d.m.v. een system integratie test.
In de Business fase vindt de user acceptance test plaats van de processen (zonder en met security). Het gaat hier om de acceptatie van de opgeleverde functionaliteiten en dit gebeurt in een aparte omgeving. Het systeem moet worden getest en – na akkoord – wordt de organisatie voorbereid op de Go Live met de nieuwe schermen. Deze fase sluiten we af met een daadwerkelijke Go Live, waarbij we de data van de oude naar de nieuw omgeving migreren. We volgen het cutover plan dat in de eerdere fases is opgesteld, getest en gefinetuned.
In de Run fase is de nieuwe release live en lossen we eventuele onvolkomenheden op binnen de hypercare regeling of onder de managed services overeenkomst. Na de Go Live start het optimalisatieproject om gebruik te kunnen maken van de nieuwe functionaliteit of andere integratie-opties (Orchestrator).
“Het is een verademing om met een leverancier als Cadran samen te werken. De consultants denken voortdurend oplossingsgericht. We werken ook niet voor niets al tien jaar met elkaar samen. Eigenlijk werk je in zo’n project met elkaar als een Siamese tweeling. De eerlijkheid en transparantie van Cadran is hierbij een grote asset.”
“De belangrijkste winst zit hem in het realiseren van een aanzienlijke efficiencyslag, doordat we heel veel handwerk hebben kunnen automatiseren. Denk bijvoorbeeld aan de verwerking van dagafschriften.”