Managed Services & Support
Solide ERP-ondersteuning voor continue efficiëntie en zorgeloze bedrijfsvoering.
Managed Services & Support
Met solide support voor uw ERP-oplossing krijgt u niet alleen toegang tot expertise, maar ook snelle probleemoplossing en voortdurende verbeteringen. Dat vormt de stabiele basis voor de efficiënte bedrijfsvoering van uw organisatie.
Waar de meeste partners hun betrokkenheid bij uw ERP-omgeving beëindigen na de go-live, gaat Cadran een stap verder met uitgebreide Managed Services en Support. Onze toewijding heeft als voornaamste doel om uw bedrijf volledig te ontzorgen. Terwijl anderen stoppen, blijven wij u ondersteunen zodat u zich ongehinderd kunt concentreren op uw kernactiviteiten.
Door deze naadloze overgang tussen implementatie en support bent u verzekerd van complete ondersteuning.
Meer over Managed Services & Support
NetSuite Support
Wanneer u een nieuwe ERP-oplossing implementeert, ontstaan er altijd vraagstukken binnen uw organisatie. Wellicht kunnen bepaalde processen binnen NetSuite verder gestroomlijnd worden, of misschien wilt u meer inzicht en grip op bepaalde bedrijfsonderdelen. Of lopen uw medewerkers vast en weten ze even niet meer hoe ze iets op kunnen lossen. Goede Support is die momenten van onschatbare waarde voor uw onderneming.
Waarom NetSuite Support van Cadran?
- NetSuite Deskundigheid: Onze bedreven medewerkers kennen en begrijpen uw bedrijfsprocessen.
- NetSuite Support Portaal: U wordt voorzien van uw eigen customer support portal waar u al uw actieve en afgesloten tickets kunt bekijken, en waar u nieuwe aanvragen kunt indienen.
- Eerstelijnsassistentie voor noodgevallen: Onze NetSuite Support gaat binnen 4 uur aan de slag met urgente vraagstukken.
- Lokale Ondersteuning: Bij Cadran wordt u in het Nederlands of Engels bijgestaan.