Managed Services & Support | JD Edwards & NetSuite Support
managed-services-support-erp

Managed Services & Support

Solide ERP-ondersteuning voor continue efficiëntie en zorgeloze bedrijfsvoering.

Managed Services & Support

Met solide support voor uw ERP-oplossing krijgt u niet alleen toegang tot expertise, maar ook snelle probleemoplossing en voortdurende verbeteringen. Dat vormt de stabiele basis voor de efficiënte bedrijfsvoering van uw organisatie.

Waar de meeste partners hun betrokkenheid bij uw ERP-omgeving beëindigen na de go-live, gaat Cadran een stap verder met uitgebreide Managed Services en Support. Onze toewijding heeft als voornaamste doel om uw bedrijf volledig te ontzorgen. Terwijl anderen stoppen, blijven wij u ondersteunen zodat u zich ongehinderd kunt concentreren op uw kernactiviteiten.

Door deze naadloze overgang tussen implementatie en support bent u verzekerd van complete ondersteuning.

Ed Pieters

Ed Pieters

Heeft u vragen? Neem contact met mij op!

Direct contact

Meer over Managed Services & Support

NetSuite Support

Wanneer u een nieuwe ERP-oplossing implementeert, ontstaan er altijd vraagstukken binnen uw organisatie. Wellicht kunnen bepaalde processen binnen NetSuite verder gestroomlijnd worden, of misschien wilt u meer inzicht en grip op bepaalde bedrijfsonderdelen. Of lopen uw medewerkers vast en weten ze even niet meer hoe ze iets op kunnen lossen. Goede Support is die momenten van onschatbare waarde voor uw onderneming.

Waarom NetSuite Support van Cadran?

  • NetSuite Deskundigheid: Onze bedreven medewerkers kennen en begrijpen uw bedrijfsprocessen.
  • NetSuite Support Portaal: U wordt voorzien van uw eigen customer support portal waar u al uw actieve en afgesloten tickets kunt bekijken, en waar u nieuwe aanvragen kunt indienen.
  • Eerstelijnsassistentie voor noodgevallen: Onze NetSuite Support gaat binnen 4 uur aan de slag met urgente vraagstukken.
  • Lokale Ondersteuning: Bij Cadran wordt u in het Nederlands of Engels bijgestaan.

ABF – 24/7 JD Edwards ERP Support

Picture

‘Doordat we nu een professionele supportorganisatie achter ons hebben staan, kunnen mogelijkheden of issues sneller opgevolgd worden en kunnen we veel meer waarde toevoegen aan ons systeem waardoor het steeds meer dient als een verlengstuk van onze onderneming’

- Peter Wijburg, IT Manager bij ABF Bearings

jd-edwards-erp-implementation-reference