Oracle koopt Next Technik - Cadran Consultancy Oracle koopt Next Technik - Cadran Consultancy
nextservice-netsuite-fieldservice

Oracle koopt Next Technik

Oracle heeft op 25 september 2023 aangekondigd dat het een overeenkomst heeft gesloten voor de overname van Next Technik, leverancier van de toonaangevende field service management oplossing NextService. Deze strategische overname onderstreept Oracle’s sterke toewijding aan het uitbreiden van zijn field service mogelijkheden en het verrijken van de NetSuite ERP-suite met ge├»ntegreerde field service functionaliteit.

Cadran begeleidt al jaren lang succesvolle NetSuite ERP implementaties bij bedrijven met field service activiteiten. Als eerste Next Service Solution Provider in Europa staat Cadran bekend om zijn expertise van alle processen die met field service te maken hebben zoals klantbetrokkenheid, werkorderbeheer, planning & verzending, werkbonnen, analyse en rapportages.

Een naadloze en geoptimaliseerde field service ervaring

De overname van Next Technik door Oracle heeft aanzienlijke voordelen voor de NetSuite-community. Voorheen werd field service management apart van NetSuite geleverd als third-party oplossing. Nu Oracle deze functionaliteit intern beheert en integreert met de kern van NetSuite, zullen klanten profiteren van een naadloze en geoptimaliseerde field service ervaring.

Een belangrijk voordeel van deze overname is de toegang tot de uitgebreide resources van Oracle voor de ontwikkeling van nieuwe field service functionaliteiten. Daar waar Next Technik beperkte mogelijkheden had om de product roadmap van NextService uit te breiden, heeft Oracle de middelen en expertise om snel te reageren op de behoeften van klanten en nieuwe features te ontwikkelen. Dit zal leiden tot nog meer innovatieve oplossingen en mogelijkheden voor NetSuite-gebruikers.

Cadran: Uw field service specialist

Als toonaangevende NetSuite en Next Technik partner verwelkomt Cadran deze ontwikkeling. Cadran was de eerste Next Service Solution Provider in Europa en heeft door de jaren heen een diepgaande expertise opgebouwd in het implementeren van field service oplossingen voor klanten in diverse sectoren.

“We zijn verheugd over de overname van Next Technik door Oracle en de kansen die dit biedt voor onze klanten,” aldus Matthijs van Bergen, Operationeel Teamlead bij Cadran. “Als partner van zowel Oracle als NextService hebben we een unieke positie om onze klanten te begeleiden bij deze transitie en hen te helpen optimaal te profiteren van de ge├»ntegreerde field service mogelijkheden in NetSuite.”

Next Service partner netsuite
marcel van es

Meer weten over NetSuite voor uw bedrijf?

Het is belangrijk dat u een ERP-systeem kiest dat bij uw organisatie past. NetSuite is een bewezen ERP-systeem waarmee uw field service bedrijf een solide basis heeft. Bent u benieuwd hoe dat werkt? Dan plan ik graag een demo met u in.